skriver av mej...

Nu är jag så jävla trött på at vuxna människor som ska försöka bry sej när jag vet att dom insert inne bara vill min mamma illa. Jag vet att dom flesta vuxna i min närhet läser de här lr pratar med nån annan om just de här inlägget just nu. Men de finns en viss människa som ska överdriva allt så jävla mycket, när hon själv inte tar hand om sitt. Det va hon som gjorde mitt liv piss senast, även om de  kanske hjälpte mej. Men mycket hon sa va inte ens sant. Klart jag vill att ni ska bry er, om ni verkligen gör de helt tiden och inte så fort nått har gått snett. För just du bryr dej inte ens om mej egentligen utan vill bara få bort mej från min mamma.
Men nu är inlägget alla snackar om borta, även min egen mammas kommentar. Så låt mej vara, jag kommer aldrig förlåta dej för de du har gjort mot mej.



Alla underbara läsare förstår nog inget av de som står där uppe, men de tillhör mitt privatliv och allt är väldigt komplicerat.
Jag sitter iaf just nu i sängen me martina ska fixa mej lite snabbt och sen åka hem till henne och hämta lite saker sen hem hit igen och fixa naglarna, och jag behöver vaxa benen. Sen ska jag packa, för ikväll åker ju jag och bästa mamma på kryssning. :D
Hörs när vi kommer hem igen, pussssssssssssssss



Kommentera
Postat av: Malin

Mysigt med en kryssning med bara du och din mamma ;)

2009-10-30 @ 12:03:59
URL: http://malinskylling.blogspot.com
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

SV: Jag har mest umågs med familjen & vänner(:

2009-10-30 @ 12:38:43
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

jo tack det är bara bra, skönt att skriva av sig ibland!

2009-10-30 @ 12:41:19
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: s

okej:) vad ska du hitta på idag då? kram

2009-10-30 @ 13:22:46
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Lina

sorry om jag har förstört ditt liv..... det va inte alls meningen. Jag hoppas verkligen att du snart förstår att du lever i en stor lögn och kanske förstår att vissa bryr sig. Om det är så att det där som har hänt med att "nån snart har en ny" va en så stor hemlighet så tycker jag inte att du ska skriva det på din blogg. Jag aldrig försökt kasta skit på dig eller din mamma. Det jag har gjort eller sagt har jag gjort för ditt bästa INTE för ngn annan. Vad är det du anser att jag inte tar hand om mitt??? du får jättegärna förklara dig! Du får jättegärna ringa eller maila mig så får jag förklara berätta min version av allt. Jag vet så mycket mer än vad du vet om vissa saker. Jag kommer alltid att tänka på dig oavsett hur illa du tycker om mig.

2009-10-31 @ 01:18:18
Postat av: Emma

Kikar in^^

2009-11-02 @ 07:13:57
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0