sjuk....

Jag är sjuuuuk!
Kan ni förstå?jag sjuk? känns verkligen inte bra. Jag har ju inte mått 100 på hela veckan men inatt vaknade jag av att jag själv hostade, och då sa mamma att jag hade legat och hostat hela natten. Men somnade iaf till slut om och vaknade av att min klocka inte hade ringt typ 7.40, jag började 8.00 . Men då hade mamma tydligen redan bestämmt att jag skulle vara hemma vilket va bra, för när jag skulle prata med henne hade jag ingen röst :O
Den har fortfarande inte kommit tbx helt, även fast jag har sovit hela förmiddagen i mammas säng och hon har pysslat om mej. Älskar dej mammsii! Jag måste faktiskt försöka plugga lite idag, speciellt matte. Så jag ska försöka ta tag i det under dagen. Annars har jag och mamma bestämmt att vi bara ska mysa och ta hand om mej, för att hon inte ska jobba idag. Men det blir nog en del bloggande oxå. Ska fixa en ny kategori... spännande va? ni får se den senare!



Världens bästa kisse...MÄRTA


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0