Martina

..det är jag som skriver. Som vanligt, nästan. Jag är hemma hos hannah, vi fixar hos. Jag fick låna en jättefin länning av henne. Vi ska till felicia, tjejkväll! I love it. Jag har lockat mitt hår, jag är het i lockar! alla killar bugar för mig. Jaja. Självförtråendet är på topp ikväll! Men det skjunker alltid när man träffar felicia, hon har en daaaam hot kropp! Nej, jag är inte lebb. Men jag tycker min kompis är snygg? Det tycker jag om alla mina kompisar, men hon har bäst kropp. Tycker jag.. hoppas inte mina andra kompisar tar illa upp. Nu ska vi snart kila ner till bussen. Om ni vill leka med oss ikväll, är det bara att höra av sig till mig hannah felicia eller johanna. Jag vet inte om julia kommer, men ni kan säkert höra av er till henne också. Kisses everyone!


Här är hannahs sööta lillebror, också perfekt. Det var länge sen jag träffa han nu, saknar han faktist. Han är ett riktigt charmtroll. Jag saknar hela familjen gunnarsson! :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0