måndag

Hej hopp, jag är verkligen jätte trött... orkar egentligen inte blogga så bara min dag lite kort. Först skolan, gick bra. Har ett eget arbete i både so och gympa. Efter skolan dro jag och martina in till stan, kollade ringen och sen åkte vidare till gina. Vi båda hittade klänningar till glamour, ännu en sak ur världen. Va hemma runt 7, meiling är här och har fixat naglarna, vilket jag oxå måste göra. För jag har slagit av 3 naglar idag, KATASTOF!!!! Men måste hinna plugga oxå, imorgon börjar jag 8.30 så hinner säkert ett inlägg innan jag åker. Men ska försöka skriva nått mer ikväll... Bilder och sånt kommer nån annan gång, hehe !
PUSSSSSSSSSSSSs

Kommentera
Postat av: Felicia med ett stort FG

2009-10-05 @ 22:54:47
Postat av: Felicia sernbrandt

lägg in bilderna som du tog idag din tråkmåns!!! :D <3

2009-10-05 @ 22:56:53

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0