måndag

Godmorgon, nu är jag snart klar.
Hur mår ni då? känns de lockande med en helt ny vecka? Själv tycker jag vi kan ha helg nåra dagar till. men nu är de bara 2 veckor lr nått sånt kvar till höstlovet. Shiit va skönt de ska bli. Även fast jag tycker de borde heta jullov och lovet på julafton typ Nyårslov lr nått... haha! Juste vet ni? jag ska få min vinterjacka på tisdag hoppas jag iaf. Den har varit på kemtvätt, för glöm att jag tänker gå med en jacka som inte är anvnd sen förra året. Även fast felicia använde den lite i sommras på kvällarna när vi skulle gå till coop med Agge, haha usch va jag saknar sommaren.

Vet ni en till sak ? min laddare till datan har gett upp, den harhelt enkelt tagit självmord! Det går inte o ladda min data. Vilket betyder att jag och mamma nu kommer att få dela på EN laddare. Hur vi ska klara de har jag ingenaning om men aja.

Nu ska jag fixa de sista, sen springa till bussen. Där martina är, hon verkar inte vara på sitt bästa humör idag så jag får helt enkelt se till att det vänder innan skolan, annars kommer både jag och halva skolan vara döda innan dagen är slut. hahahahhahaha, älskling jag överdrev ;)
men PUSSSSSSSSSSSSSSSS



Kommentera
Postat av: Rebecca

På min pappas jobb =)

2009-10-12 @ 16:02:34
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0