it's söndag, sista dagen på helgen..

Hejhopp älsklingar!
Jag och mamma har nyss ätit brunch, jätte mysigt. Men nu ska jag hoppa in i en dusch och bli en ny människa, haha. Sen ska jag ju som sakt på min lillerors match i flempan, forfarande ingen som vill följa med? försökte med mitt ex, för han bor typ där... men hm, vi hoppar över hur de slutade. Han tänker ändå bara HOCKEY.

Juste Foki vann ju årets blogg igår, vad tycker ni om de? Själv har jag bara varit inne på henne blogg typ 1 gång, och jag tycker mer att hon är lite för mycket och att hon är lite konstig. Men visst hon har ju verkligen visat frma fötterna under året. haha, och aa Kissie. Kaxigaste? Hon är oxå bara för mycket och en rikitgt fjortis med ändå 18 år.. hm, hur får hon ihop de? Men aa, hon va väl oxå värd sitt pris på nått sätt som jag inte insett än.

Ne nu ska jag lite snabbt svara på era kommentarer och slänga in en dagens låt. Sen blir de duschen för mej, skriver innan jag åker. PUSSSSSSSSS



Gos med nybadad hund igår!


Kommentera
Postat av: fijah(:

Nemen gud va söta ni är!:') <3

2009-10-18 @ 14:22:09
URL: http://feliciasoder.blogg.se/
Postat av: Natalie

Nja inte ritkigt, ska bli av med mina ämnen. Asså läxorna jag har sedan så är det ju lov. Så det blir bara plugga tills dess :)

Själv då:)? kram

2009-10-18 @ 16:06:39
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: okej :)



jag gillar inte heller Foki. Hon kan ju knappt prata svenska. Kissie känner jag sen när vi var mindre. Så henne har jag inte direkt något emot. Hon är ju inte sådär på riktigt som hon är på bloggen.

2009-10-18 @ 17:50:43
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0