I want you here

Hej det är martina här. Jag ligger i min sängen med film på. Jag pratar med Hannah i telefon, hon vet inte att jag skriver, tiihi. Det har varit en jätte mysig kväll faktiskt. Vi påkte in till stan vid halv ett, Niki Sandra och Ella kom in typ ett. Jag och Hannah satt på donken och vänta på dom. När dom kom, åt vi. Sen gick vi och köpte billjetter till en bio, min feta grekiska semester, typp.. Sen gick vi och träffa massa skoj människor, roliga killar. Dom var vi med, tills bion börja. När den börja sa vi hejdå, och bad dom vänta på oss.. Bion var långtråkig, dessutom hade vi missat början, så vi gick ut efter.. en kvart.  Var med killarna lite till. Åkte hem.



Martina är deppig. Jag vill ha godis och någon som håller om mig. Jag hatar att  vara själv, och jag har varit ensam.. jag vet inte hur länge. Det är dax att skaffa sig lite sällskap. Jag gillar sällskap. Man lever tydligen länge om man har någon att sova med, har jag hört. Jag ska se till att sova länge. Puss och kram.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0