måndag :)

Jag är hemma :)
Gud vilken mysig dag vi har haft. Jag och martina åkte in till "märta och niki's donken" hahahah de är iaf de mitt emot gallerian. Vi väntade på Niki,Sandra och en tjej som heter Ella i typ en timma så sjukt sega. Men när dom äntligen kom så åt vi och sen kom 2 killar som jag och martina inte träffat sen ung, lite smått kuligt. Sen gick vi runt i gallerian en stund, sen bestämmde vi oss iaf för o gå på bio. Så vi hittade en io som lät fett bra " min stora grekiska semester" men den gick inte fören efter en timma så vi köpte biljetter och sen gick vi ut och mötte nåra kompisar. Sen gick vi efter en timma, in på den där filmen.... och vet ni? fyfaaaaaaaan va dåligt, ursäkta ordstpråket men man fattade inte ett piss. och knasbollar som vi är jag,martina,niki och sandra... ni gick helt eneklet ut från bion, och ut till kompisarna som liksom stog och väntade, gulligt va ? Sen kom frida och linne förbi en stund efter de åkt ejag och martina hem. Nu är jag hemma, :)






Nikiiiiiiiii



Alex?Axel? och sandras fötter



dagens meej  ;)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0