torsdag idag..

Hallojjsan, allt bra med er? Jag kom precis hem, och jag lovar jag är en isbit. Vi red ute, fattar ni ute? och det är typ minus grader, vem fan kom på den idén? Det gick iaf bra, red DonJohn idag oxå. En av stallets störta hästar, slå den ni ? haha men jag fick berömm att jag rider stora hästar mycket bättre än mindre. Men älskar o ha mycket o jobba med, hehe.
Idag i skolan har de varit mycket, började med engelska förhör som jag knappt hade pluggat på. Efter de hade vi so prov, och aa det kändes rätt bra. Skrev rätt mycet, men hoppade över en. Sen hade vi svenska oxå, där vi skrev en recention som oxå betygs sätts. Fyfan för skolan asso... nu kommer vi till dagens äääääckligaste, inte bara dagen utan en lång tid framåt oxå. Vi disikerade en fisk, tror ni de luktade gott? man skjulle typ skära upp den och taut hjärtat och massa, ne fy fan det va så jävla äckligt. Och martina vagrade röra den så jag fick göra allt. Men hon peppade mej och sa "hannah jag älskar dej ". Men bläääääää.
Så har min dag sett ut, eran då?
 
Nu ska jag äta upp, sen bada och lite skit. Ska försöka sova tidigt idag, jag är ju typ sjuk. Men jag tvingar mej själv till skolan. Jag försöker iaf vara duktig i skolan!
Hörs senare, PUSSSSSS'




Dagens:
Jeans - Gina
Linne - HM
Tröja - HM


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0