dags för skoooolan

Nu är allt klart och jag är fortfarande på topphumör, känns som en toppen start. Jag har gjort iordning mej utan stress, men ett rätt så bra resultat, varit ute med mynta, ätit frukost , lyssnat på musik och bestämmt med amanda att hon ska åka samma buss som mej till skolan idag, dessutom 3 inlägg (ska lägga in "dagens låt" )i bloggen... oouuf fan va bra de låter, hahaah!
Efter skolan ska jag och martina åka in till stan och kolla ett nytt solarium som min syrra tipsade om, men hon vet inte vart det ligger så vi får leta. Sen skulle jag behöva springa in på gina en snabbis och bara kolla. Sn behöver vi ju självklart kolla om vi hittar nåra kläder till glamour, nån som ska dit? vad ska ni ha på er? jag har verkligen ingenaning, har typ inga pengar men måste köpa nytt, ska försöka få ut bloggpengarna.
aja, nu ska jag lägga in en dagens låt och sen läsa lite bloggar och sen dags för skolan...!
PUSSSSSSSS




hahahaha, faceloook!



Dagens outfit:
Klänning - veromoda (?)
Skärp - BikBok
Leggins - Gina
Klackar - Bianco


Kommentera
Postat av: amanda

skärpet är från MQ ;)

2009-10-05 @ 19:26:31
URL: http://amandadicksson.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0