bara en vecka kvar till lov !!

Godmorgon sunshines! vad tycker ni om att det är måndag och en helt ny vecka? själv börjat jag bli taggat eftersom det faktiskt är lov nästa vecka, iaf för oss här i stockholm. Det ska bli så himla skönt o slippa skolan, men jag kommer troligen ändå behöva plugga, speicellt matte. Men annars har jag inga speciella planer.

Jag har sovit jätte konstigt inatt, först låg jag och smsade med en viss person sen vid halv 2 gick jag in till mamma och pratade lite. Sen satte vi oss i köket och drack oboy och åt en liten bit pizza, hahahaha. Sen imorse vaknade jag innan klockan ringde och va jätte pigg, men låg ändå kvar i sängen. Och som ni märker hann jag med ett inlägg i bloggen xoå vilket betyder att jag ligger lite före i planerna, de känns skönt. Känns som en bra början på veckan.

Men nu ska jag iaf fixa lite till, och kanske smaka på nån macka. Sen är det dags för skolan, jag vet inte rikitgt när jag kommer hem idag. Men jag skulle nog behöva åka hem och städa klart på mitt rum, och plugga. Jag vill verkligen att mitt arbete ska bli bra.
Ni får iaf ha en bra dag,PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



Idag:
Jeans - Gina
Tröja - Emelies (?)
Linne - kola anna






Kommentera
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: okej. Jo hon var väldigt blyg förut. Men hon har väl fått så mycket luft nu.

2009-10-19 @ 14:28:11
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hehe nä:P Men det är för att om Sundsvall går upp så ska jag nog få åka dit och se Malmö FF =)

Eftersom jag bor utanför Skellefteå och då blir Sundsvall närmast :)

2009-10-19 @ 15:19:50
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: EEMELIE

yes, allt är bra med mig :d

med dig? :D

2009-10-19 @ 15:51:12
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är sååå vacker!!!!!

2009-10-19 @ 17:45:28
Postat av: denise von schrowe

mår du bättre idag :)



jag tog det lugnt i helgen, 2 kalas och sen bara mys :) själv?

2009-10-19 @ 18:50:50
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0