bara 4 skoldagar kvar...

Tjatja bloggen ;)
allt bra?
Jag kom hem för en stund sen, men har gjort lite annat än i skriva i bloggen. Pratar just nu med en kompis, haha han är lite smått sjuk i huvet. Vad har jag gjort i skolan då? jo, fick tbx mitt so prov men jag vissteju redan resultatet, och jag ska göra 2 frågor imorgonn muntligt för att försöka förbättre mitt nuvarandra prov. Så jag ska plugga som en IDIOT idag, kulle vara rikitgt skönt med bra reslutat. Sen mer då? ne, inte så mycket mer har hänt. Nu ska jag ta tag i pluggandet och äta nått, det har inte blivit av på hela dagen så börjar bli lite smått hungrig. Men vi hörs senare PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0