trött trött och jätte trött

Godmorgon, allt väl?
Jag är helt död, vet inte om jag pallar hela dagen idag. men vi får hoppas på de bästa, jag brukar ju alltid vakna till när jag kommer till skolan. Igår på kvällen så kom meiling hit, vi snackade om lite allt möjligt. Dessutom hade jag en kille på msn som vi nog inte ska skriva i bloggen hehe, han tillhör meiling. Men när hon hade åkt fixade vi mina naglar lite, men jag va hur trött som helst även då. Så mamma gjorde inte klart allt, och jag somnade med kläderna och allt på i sängen, ville inte vakna imorse heller. Dessutom vet jag att jag har hur mycket som helt o plugga när jag kommer hem. gaaaaaaash jag kommer dö, hur trött som helst. men men.... efter jobbiga tider kommer bra tider


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0