söndag

Det här är ju katastrof...Jag har skrivit ett inlägg på hela helgen. Men Jag ska ändra mej jag lovar. Vad har jag gjort hela helgen då? Jo i fredags sov jag hos martina, vi åt familjemiddag och kollae på idol med familjen, hur mysigt som helst. I lördags så tömde vi mammas jobb, och kollade igenom vinden och hittade massa saker från när jag va liten. Sen kom martinas mamma förbi en stund oxå. När vi kom hem fixade vi hemma och lagade mat tsm, sen kollade vi på robinsson. Jag måste bara säga att jag älskar dej martina, jag vet att jag säger de typ hela tiden. Men asso igår, jag har nog inte haft så kul på rikitigt länge. Vi skrattade åt allt, och vi båda såg ut som jag vet inte vad henns förklaring till hennes kompis var sommarstugor man haha. Vi va verkligen helt ofixade. Nu åkte nyss hon och mamma till högdalen. Jag sitter och äter lite frukost, de va inte gott alls... Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska massa fixas. Jag ska städa,gå ut med hunden och plugga.


Från igår... vi städade inte bara :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0