ska pluggan nu

Heej snyggingar, dålig uppdatering idag jag vet. Men hann inte imorse och efter skolan så pluggade jag och martina, sen helt plötsligt kom bästaste meiling hem, och vi hade tydligen MASSOR och prata om så de blev inte så mycket pluggande och efter fixade jag martinas naglar. Men lite har vi ändå pluggat, fast jag ska ta tag i de idag. Jag kunde inte jobba idag jag har verkligen massa o plugga, så ska göra de nu mellan 6 och 8 tänkte jag :)

Vi hörs sen innan desperate house wifes..!





Jag älskar dej, världens bästa.


Kommentera
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: Det är ju svårt och hänga med när man har skola & så, jag förstår! Jag hinner dessutom bara blogga på kvällarna!

Jo det är bra sj? :)

2009-11-03 @ 19:29:10
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

jo tack det är bara bra :D

2009-11-03 @ 20:14:40
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0