nu ska jag ta tag i bloggen :)

Nu har jag pluggat massor, gissa om jag är trött på matte? Asso ni måste bara få veta en sak... Jag här väärldens bästa kompis, han heter Emil :D Han är tydligen jätte duktig på matte, enligt honom iaf och får väl lita på honom. Han har iaf loovat o hjälpa mej innan och på mitt prov, fattar ni? Han är helt underbar. Jag orkar verkligen inte lägga ner mer tid på matten idag nu ska jag svara på lite kommentarer i bloggen.

Till världens bästa Aina:
Jag tror jag behöver komma hem till dej och plugga, haha. Har inget speciellt planterat helgerna framöver, men vi kan prata på facebook, svarade dej där men du kanske inte fick de? kraam :D

Jag och mina fina flickor !

Kommentera
Postat av: Missie- The One

sv: hahaha okej :) jo det är toppen:D sj?:)

2009-11-02 @ 22:57:07
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0