min syster har startat blogg, wft??

Jag är bäst,nu har jag pluggat i massa timmar. Finns en klump i magen inför provet imorgon, men jag ska klara de. Om jag så baa får ett G så har jag iaf klarat de, jag får vara stolt över min insats. Känns som min blogg börjar bli tråkig... va ska man skriva om liksom? ge mej förslag? videoinlägg? dagens låt oftare? funderingar? nya kateogorier?  hjälp mej.

Juste min syrra som ALDRIG skulle starta en blogg, har nu gjort de. Trodde verkligen aldrig hon skulle göra de, för hon säger hela tiden att de värsta som finns är  läsa bloggar, ändå läser hon min typ så fort hon är hemma?  hmm... Kom till hennes nystartade och redan sjukt bra blogg, http://meyling.blogg.se/ 

Nu ska jag lägga in en dagens låt, sen fixa lite inför imorgon och försöka hinna nått mer inlägg :)


Puss på vem??? älskar dej.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0