"Lisa" nu räcker de.




Detta är ingen nyhet egentligen men idag gjorde hon bort sej själv. Jag kommer kalla denna person "Lisa" i texten.

Okej, senaste tiden har denna Lisa hela dagarna gått och gett oss andra små dåliga kommentarer vilket liksom kanske inte för tillfället men de hela leder till att alla går runt o är små irriterade. Men i helgen och idag har de gått för långt. Under hela fredagen använde hon mitt smink även fast jag sa nej och även fast hon hade eget. I fredags försvann en svamp till mitt smink. Denna tog en killkompis upp den ur denna nu sk. Lisa's väska idag. Vilket gjorde att hon gjorde bort sej själv.. jag orkade inte skapa diskution och sket i de. Men nästa gång får de fan räcka. Jag orkar verkligen inte med henne längre, hon får inte förstöra mina dagar.


Kommentera
Postat av: Anonym

ja det var en mkt mysig helg :D aah okej, ja jag borde ha pluggat i helgen jag med :/

2009-11-16 @ 21:24:46
Postat av: JOSSAN

// jossan :D det blev nog anonymt ;P

2009-11-16 @ 21:26:00
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: stephanie

dumm dumma lisa!!! :@



fin fina hannah <3

2009-11-16 @ 21:38:09
URL: http://stephaniemelody.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0