inte likt mej.

Sho bitches, allt bra?
Jag och martina åkte in till stan, i spö regnet det är ju helt sjukt... ska nog skriva ett helt inlägg om vädret sen. Men iaf, vi solade 20 mintuer. De va gaalet skönt, fan va jag älskar o sola. Speciellt nu på vintern. Sen åkte vi iaf hem, jag åt och vi fixad lite naglar. Jag har nog en hemlig begåvning inom de där med naglar, eller vad tycker du martina?  haha. Jag följde nyss med henne till bussen och gick ut med mynta samtidigt. Sen när jag kom in så fick jag jonna o gå och möta henne, gissa om hon kommer bli chockad ;)
Men iaf, nu ska jag städa... jag fick värsta rycket, jag blev jätte sugen på de, här ska vi inte förbruka dom som kommer från polen för mycket, hahaha.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0