i'm back in black

Mitt blogg.se har inte funkat på flera dagar? eller de har krånglat hur mycker som helst.
Så nu drar vi igång igen.

Idag va skolan helt ok, tills de man inte vill ska hända hände. Att den nära vän mår dåligt, flera mår dåligt, många gråter och stämingen ligger på 0. Även fast jag och denna vän glidit ifrån varandra sen vi va små, så tror jag både hon och jag vet att vi har varandra när de behövs.
Efter skolan åkte jag och martina hem och akut fixade naglarna lite, sen åkte hem och jag åkte o träffade sötaste "hemlig". Va med honom en stund sen åkte jag hem, min telefon fick anfall mot mej så jag gav upp och sov en stund. Nu har jag och mamma nyss ätit, eller de va ett tag sen. Jag tänkte iaf lägga in ett inlägg med massa låtar, bra va? japp tycker jag oxå :) haha... see you soon.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0