fredág och lördag

Godmorgon :)
Nu är jag så gott som tillbaka i bloggvärlden, har saknat bloggen.
Mellan fredag och lördag va jag och mamma på kryssning, jätte mysigt faktiskt. Bilder och sånt kommer senare. för just nu sitter jag hemma hos martina. Vi va ju som sakt på glamour igår, skiiiiiiiiiit kul. Va med martina,felicia,johanna,frida,linnea,viktor,anden,antevante och nån kille som jag inte kommer ihåg vad han heter, joo, pontus haha. jag vet massa folk, men de va rätt mysigt iaf :) vi ståg i kön i typ 3 timmar skit kallt, eftersom vi knappt hade nåra kläder på oss. Men killarna hade jackor så de va ju bra. Vi va där till typ 1 halv 2, sen åkte vi hem.Låg och snacka ett tag, och somnade runt 3. Felicia och johanna har åkt dom skulle spela ungdoms SM, duktiga tjejer va? haha. Martina står och bakar framför mej, haha sen ska vi äta frukost. Efter de vet jag inte riktigt, kanske ska till hässelby. Så vi hörs senare, pussssssssssss

Kommentera
Postat av: Neah <3 MJ

Jaha okej :P

jo då helt okej med mig själv då? :D

2009-11-01 @ 11:49:20
URL: http://linnearunermark.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; hehe tack så mycket! jodå allt bra här, sj då?:D

2009-11-02 @ 21:59:00
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0