FREDAG = Martina babe, Antevante bästaste och "någon"

Godmorgon
Jag måste börja med att säga att jag älskar martina. Utan henne skulle nog inte min vardag gå runt.
Men jag är iaf skiiiiit trött och vet inte hur den här dagen ska sluta men de får vi se. Vad ska jag skriva nu då? jo kanske att jag ska vara med Antevante bästaste idag, mysigt va? Vi har inte träffats på typ en månad, men vi pratar i telefon minst typ 3 ggr per dag och smsar hela dagarna haha. Vi är inte precis som alla andra, men har jag någonsinn varit de? ;)
Igår pratade jag och mamma pengar, blev så himla glad över beslutet. Bara jag sköter skolan, och de gör jag ju redan nästan. Men jag ska verkligen försöka, jag kommer iaf inte överhuvetaget gå minus på månads kostnaden av min mobil och busskort. Jag måste ha världens bästa mamma.
Nu ska jag snart gå ner till bussen, hörs senare. PUSS



1 år sen, alla har varit små inte sant?


Kommentera
Postat av: Siri

Usch, varför har du ont i höften? :O Hoppas att det går över!

2009-11-20 @ 19:16:47
URL: http://slich.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

förlåt för mkt sent svar! jo jag har också haft mkt i skolan :/ allt bra ?

2009-11-20 @ 21:48:30
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0