fler bilder kommer sen

Hejhopp gumisnopp. Gårdagen va skit mysig, började med middag hemma hos Johanna babe. Sen öppnade vi lite paket, tack tjejor. Men jag och martina glömde Johannas hehe, förvånade? Sen runt 10 gick vi hem till felicia. Lyssnade på musik och bara hade de allmänt mysigt. Runt 1 gick jag o felicia o mötte nåra kompisar som följde me till henne. Jasg somnade nog runt 4 halv 5. Kom hem hitrunt 1 och sen dess har jag typ badat och nu tänkte jag sova en stund..Martina kommer hit ikväll, vi ska ha myspys. Men först ska jag vila, är hur trött som helst.


Kommentera
Postat av: emma

sv; fira farfar, ha filmkvällar!:D hihi du då?

2009-11-14 @ 17:04:47
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0