nu drar vi igång på rikitgt.

Hej älskade blogg och alla läsare. Förlåt för att jag inte skrivit på flera dagar, men jag har verkligen inte haft lust. Men nu ska jag verkligen ta tag i bloggen ordentligen, se här under vad jag ska göra. Designen kommer att gå först och jag ska försöka fixa den så fort som möjligt. Dom nya inläggen som ska bli minst 5 st varje dag, börjar imorgon.

Aha, vad har jag gjort i helgen då? Jo i fredags va vi hemma hos felicia hade jätte mysigt sov där. Dagen efter hade hon,johanna och rebecca match så jag och martina fick klara oss själva. Fixade frukost, sen hoppade vi in i duschen. Åkte hem till mej fixade lite sen vidare, mötte upp Emil och Dennis. Vilket jag troligen inte kommer göra igen, trött på människorna. Vi struntade i dom åkte ist och mötte upp josé , har inte träffats på skit länge va rätt mysigt faktiskt. Så gick vi hem till hans kompis, Danie. Runt 6 åkte vi hem. Jag sov hos martina inatt, och idag har vi pluggat. Sen fick min älskade martina för sej att vi skulle gå ut med hundarna, så vi åkte hem och hämtade lilla mynta och sen vidare till el ljus spåren i ågesta. Gick i ungefär en timma. Sen åkte jag hem, har badat mynta och vi åt nyss. Så nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ensam mamma söker. Kanske hinner fixa lite med bloggen innan :) vad har ni gjort hela helgen då?
PUSS


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0