......:)

Förlåt för dålig uppdatering, men åkte till stallet efter skolan. Vi slutade 13.40 idag hur skönt som helst, eftersm vi egentligen skulle sluta halv 4. Fast jag stannade i skolan en stund och va med kompisarna, haha. Sen mötte jag Anna i högdalen, och shit vilken jävla väder förlåt ordförådet med sveriges väder kan verkligen inte fortsätta såhär, inte acceptabelt. Red iaf Leo idag, gick toppen bra. Han skulle kunna gått lite mer ställd om jag fick bestämma men han lyssnade ochvi gjorde en toppen fattning från halt till galopp :) Efter de träffade jag Melli en stund, vi har alltid massa och prata om så idag kom hon tidigare bara för att kolla min ridning och sen snacka, sötnos va? Sen blev jag hämtad av mamma, åkte hem till manda snuskunge ett tag hahaahah. Men hon sov när jag kom? social unge. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, kollat på mammas pojkar och de sista inlåst. Nu ska jag lägga mej i sängen och plugga lite sen sova. Ska lägga in en dagens låt först..

pusss på er.


Kommentera
Postat av: jadu`?

Fan vad sexig du e,, Man blir så kåt när man ser dig <3

2009-11-06 @ 01:55:44

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0