måndag morgon!

Godmorgon, idag har jag försvin mej haha. Så min buss går 10 i 10. Så jag ska springa iväg snart, känner mej så himla misslyckat iordning gjord idag. Men jaja, vad ska vi göra åt saken?
Jag måste erkänna att jag har blivit en liten smyckesfantast. Jag har börjar använda massa smycken, eller inte massa men smycken varje dag. Vilken verkligen inte är likt mej, men jag tänker inte sluta för de är fint, och man känner sej automatiskt mer iordning gjord. Idag har jag iofs bara ett par svarta stora örhängen ( ni kan få se bild sen) men ska nog bara sätta på mej ett armband oxå. Annars blir de väldigt tomt på armarna. Men nu ska jag faktiskt springa iväg till skolan.


Outfit (utan bild)
Lackleggins - Gina
Grått linne - Gina
Svart kofta - Kaffe

Kommentera
Postat av: - juliasignemaria

jodu, det är bra :)

hur är det själv? :D

2009-11-30 @ 16:21:41
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0