sms




Som sakt så har jag ju varit hos martina hela dagen. Självklart har vi inte bara pluggat, vi busade lite med stockholms killar oxå. Vi båda är så jävla trötta på o vara singlar så vad tror ni vi gör? jo skickar ett sms till typ alla killar på våra kontaktlistor, " får jag chans på dej? <3" hahahahahahahahah. Det började med att alla bombade martina, då fattade jag inte varför de va så lungt på min telefon. Men sen började de, och de är fortfarande folk som skickar. Vissa skriver självklart och aa, vilket är bra. Men gissa hur många som ringde? Den första som ringde, va mitt ex. Men martina fick svara, han bah "men de är inte Hannah hon låter inte så där" då sa hon " men jag är ju sjuk? " haha. Men hade blev iaf insert inne fett glad och chockad att jag skrev de, men han ville inte bevisa de liksom. Men innan dom la på sa martina " men jag är fortfarande kär i dej" , vilket jag inte är. Klart jag saknar honom från och till, men nått förhållande blir de nog inte igen. Sen snacakade jag med en kille som raggade på mej på valborg, som tydligen går i samma klass som bästaste anton, lite kul. Men iaf sen ringde nån kille mej som knappt kunde svenska? Inte för att jag är rasist men lite svenska kan ni väl iaf försöka lära er, jag hörde inte ens va han sa? jo, typ att han skulle komma till huddinge om 2 timmar och möta mej, vilket han gjorde oxå. Eller sa han iaf, han ringde och sa att han va i huddinge men tror ni jag åkte dit? ne. Sen ringde massa andra oxå, och vissa smsar fortfarande. Och en av mina äckliga "sommarkärlekar" oxå...han sa iofs ja, men nu ska vi inte snacka om honom. hahahahahahah allt va så jävla kul, och så fort de ringde kastade vi över våran telefon till den andra. Allt slutade med att dom sprängde brevid hennes hus och vi båda hoppade till och dog av skratt. Men alla ni som fick ett sånt sms idag så , sattsaJag vill bara få de klart för alla, JAG ÄLSKAR DEJ MARTINA MARIA FRANZON!




Kommentera
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

SV: Hihi jo jag kan hjälpa dig såklart, adda mig här: [email protected] :D

2009-11-11 @ 19:17:23
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-11-12 @ 12:24:13
URL: http://missextra.se
Postat av: Lollo

Haha, klockrena? ;)

2009-11-14 @ 11:47:53
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0