död

förlåt för dålig uppdatering idag men jag är verkligen jätte trött.
Skol dagen var väl bra, vi va och kollade på nån jävla teater skit konstig med 3 killar som hoppade runt och typ bråkade lr aa jag fattade typ inget iaf. Sen hade vi typ ingen lektion fören svenskan och då kom min älskade kevin till skolan så då va jag bara tvungen o vara med honom en stund. Och vet ni... han har växt om mej? helt sjuk? Sen åkte jag iaf till stallet och fick gå typ 2 km i skogen när de va mörkt själv eftersom en viss Anna sa fel. Red iaf Lucky idag ville inte ha samma som förra torsdagen tänker lågiskt. De gick bra. Åkte hem, duschade fixade lite,åt och kollade mamas pojkar. Nu ska jag och mamma dricka te, sen sova. Imorgon ska jag upp tidigt, och sen efter skolan ska jag leka med martina,"någon" och anton hjärtat mysigt va?

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0