vilket jävla liv!

jag har fortfarande inte lämnat datan, hehe började prata med en kompis som helt plötslig liskom öppnade hela sitt liv för mej. Vilken jävla histora asso, jag kan ju självklart inte skriva nått hära. Sen så började jag tjaffsa med niclas med det går inte o vara sur på honom, shit jag klarar inte av det. Han blev verkligen jätte ledsen och skrev till martina värsta smset om hur han hade gjort bort sej, och att jag verkligen va hans bästa kompis men att jag aldrig skulle tycka om honom igen. Och då ville jag inte bråka mera. Sen skrev han nyss ett sms till mej att han verkligen älskade mej och värsta  texten men den kan jag ju inte skriva hära heller.... Så min kväll har varit ganska tråkig för er eftersom allt tillhört mitt privatliv, men nu måste jag verkligen ta bort mitt smink, puss och kram:)



 


Niclas bästavän jag älskar dej<3

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0