måndag kväll....!

Så nu är jag hemma igen och har precis ätit. Känner mej jätte mätt så ska nog slämta maten och läsa lite bloggar. Sen ska jag ta bort sminket och försöka skriva klart min lilla uppsatts till imorgon. En sammanfattning av jesus liv, jippiiie. Jag hatar allt som har med jesus liv att göra för dom tänker så jävla osmart, inte konstigt att det blev problem.
Hahaha , jag tyckr verkligen inte det är roligt att vara med på mammas jobb när hon jobbar i bandhagen för man får bra sitta i bilen medans hon springer runt till massa gamla människor, och jag vet inte vad jag har emot gamla människor men jag tycker bara inte om dom. Dom är väl lite läskiga eller nått, men mamma fick med mej upp till en gamla tant idag. Men hon hade en katt, och shiit va stor den va. Min grannes katt är gryymt stor men den va värre. Sen satt jag i bilen hela tiden, och sov en stund undra hur många som kollade in i fönstret, höhö ;)
Nu ska jag kolla mina pengar och sen läsa dom dagliga bloggarna. Juste imorgon ska jag till tandläkaren 9.30 så jag hoppar över första lektionen hinner ändå bara vara med ungefär 30 min. Jag vet inte när jag blir klar, så fr se om jag går på typ sista lektionen eftersom vi slutar tidigt och det är ändå data, och det är kul. Sen har jag ju hoppträning oxå. Men nu orkar jag inte skriva mera, pusspuss!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0