underbart väder

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma. Jag slutade lite tidigare eftersom vi gör ett grupparbete om ett speciellt djur och idag va sista lektionen som vi kunde jobba med det men självklart så har en kille i våran grupp glömt pappret där dom sista raderna står så vi kunde inte skriva klart, idiot säger jag bara! Jag hoppas verkligen inte att han på något sätt förstör för mina betyg. Annars så har väl min dag varit helt vanlig. jag gjort ett av mina livs svåratste beslut, eller nej svårt var det inte men jobbigt. Efter allt han har gjort så orkar jag inte mera,han kan inte göra så här mot mej längre. Jag tänker inte lida pga av min egen närmsta. Nu ska jag läsa klart martinas familjs blogg, och sen ska jag och mamma äta, så hör av mej senare.. puss och kram :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0