trött trött trött....

Just nu ligger jag i sängen med datan det är verkligen helt sjuk att en sån här liten sak som att ligga i sin sägn, vilket man ändå gör varje dag, men just denna lilla stund är det något extra med fråga mej inte vad som är det speciellt för det vet jag inte.
Ligger här och väntar på ett livstäcken från min lilla "kvällskompis", men nej. Hoppas det kommer nått sms eller kanske till och med ett samtal snart.

Juste idag fick jag stort berömm i min svenska bok av läraren och han skrev att han är väldigt stolt över mej hur jag har förändrats under detta år, och i början kunde jag göra honom helt tokig men det är så stor skillnad nu och för nån vecka sen pratade vi om det här, dvs. min blogg. Och att jag själv känner att det är lättare att komma på saker att skriva om, jag älskar lärare som verkligen kan berömma och gör det oxå, sur gamla tanter är ett helvete, som tur är har jag inte drabbats av någon sån än. Han skrev även att han tyckte att det var skönt att jag var tillbaks nu efter den lilla tid jag varit sjuk och att han hade saknat mitt alltid lika glada humör och mitt seriösa arbete. Lite sjuk att faktiskt få höra det av en lärare=D Nu funderar jag ganska seriöst på att bara ta bort mitt smink och sova, men jag vill ju prata med en viss liten söt person, som ni inte just nu får veta vem det är men om det blir något mera så lovar jagatt ni kommer märka. Men sist jag skrev massa om min fd pojkvän så blev det massa prat från alla håll så det hoppar jag nog nu. Tror faktiskt jag ska gå och ta bort mitt smink iallefall. pusspuss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0