Torsdag, todaay

Godmorgon sunshines =D

Jag är på helt underbart humör, ingen aning varför men den här morgonen har gått utan problem och solen har lyst in genom fönstrena. Ska snart åka till skolan med gympa som första lektion, och jätte sen lunch. Sen kommer jag ju att få skriva mitt spanska prov idag, jag kan nog det mesta och det kommer gå jätte bra om jag fortsätter o vara så här glad. Efter skolan åker jag till stallet direkt, och kanske är hemma runt 7 halv 8...Jag älskar ridlektionen på torsdagar med min storesyster, haha aldrig en lektion utan skratt, jag lovar. Sen finns det ju vissa lite värre personer som rider i våran grupp, eller inte flera syftar mest på en. Men hon får bårka precis hur mycket hon vill jag har gått vidare.

Igår kom mamma hem rätt sent så jag ägnade min tid åt att prata i telefon med robin, haha. Jätte mysigt, men han är inte heller fullt normal ;P kanske nått o satsa på??!Tror iallefall det, eller en sommar romans.För jag kan inte sitta o vänta på "J" hela livet. Istället får jag leta efter drömprinsen.

Nu gick solen i moln men den kommer väl fram snart? Jag hatar att vi slutar om ungefär 3 veckor och att det regnar typ varje dag, lääängtar tills vi slutar skolan. Och snart tar min syster studenten, saknar henne. Vi träffas typ aldrig längre. Jag älskar iallefall min meiling.
Nej nu ska jag nog packa väskan för idag, den blir ju rätt stor eftersom jag måste ha med mej allt till stallet direkt, ibland irriterar jag mej själv rätt mycket på att jag är så seriös med min ridning. Men jag skriver så fort jag kommer hem, som ni vet brukar det ju bli rätt dålig update på torsdagar, förlåt för det!

Just nu har jag på mej: blåa kvb byxor, vitt linne....
Senare idag tänkte jag: Vita jeans leggins från gina och ett grått linne eller svart klänning båda från gina, rikitgt gina donna idag =)



Puss och kram på er, ha en bra dag iallihopa!<3

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0