today!

hejhopp :)
Imorse kune jag inte logga in på min blogg, jag vet inte varför.
just nu sitter jag iallefall i skolan, vi har data lektion men vi kollar bara på nån film som inte alls är intressant så jag har tid för annat! Dagen har bara varit bra, jag har hoppning idag. Men nu är det så att melinda inte är hemma hon är i spanien, gissa om jag är avendsjuk? fast just nu är det ju jätte fint väder här i sverige. Fast det ska inte bli så himla kul på hoppningen utan henne. Men men det finns ju alltid massa andra som är trevliga. Mamma vill att jag ska tjata på tim och robban att dom kan sova hos oss inatt, fast jag tycker vi kan sova hos dom istället ;) men vi får se hur det blir. Nu ska jag kolla mina pengar, hoppas snart på att få mina pengar. Puss på er!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0