Söndag!

Godmorgon!
Vi vaknade för en stund sen och nu ska vi snart äta frukost, mummss =)
Jag tycker ni har blivigt väldigt dåliga på att kommetera?? Det är ju faktiskt ganska många som läser min blogg dagligen,och varför kommenterar ni inte? NI kan ju annars bara lägga in en länk till eran blogg.

Jag älskar dej och att det blev så här va verkligen inte mening och vill bara att du ska ha det bra och jag har förstått att du har det med henne, så jag vill låta dej vara med henne. Även om det är jätte svårt för mej och behöva lämna dej. Men du har lovat mej att inte göra nått dumt mot dej själv, men ändå har du sakt att om jag lämnar dej kommer du inte orkar mera. Men du har fortfarande nån att leva för nån som du älskar med hela ditt hjärta, du klara dej. Vi kanske bara behöver en paus?! Igår blev allt bara åt helvete men jag orkade verkligen inte mera. Och jag väntar på dej längst inne, men på utsidan måste jag gå vidare. Men glöm aldrig orden "jag älskar dej"

Texten är till en speciell person som mycket väl vet vem han är.... men är det nån som sitter i min situation eller har gjort, några tips?
Nu tjatar martiiiiina så puss på er!!

Kommentera
Postat av: My

Nu är jag hemma, efter en rolig tränarresa!! ;)



Fin text du har skrivit, hoppas allt löser sig bra!

2009-05-17 @ 11:01:24
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Hej! fin blogg:D

2009-05-17 @ 11:35:10
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: My

Jo, när något sånt händer är det bara att ta en dag i taget, jobbigt är det men man klarar sig alltid!

<3

2009-05-17 @ 12:26:33
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0