solen?

Godmorgon.
Nu är jag klar, vaknade fakitkst innan min mobil ringde imorse. Så jag kunde ligga i sängen utan dåligt samvete lite längre än vanligt. Sen fick jag även veta att mamma kunde köra mej till skolan, Annars hade min buss gått ungefär nu...Jag har hunnit plugga till so'n idag oxå, jag vet inte rikitgt hur mycket jag förstår men.Efter skolan har jag ridning direkt sen åker jag hem och då kommer mina söta flickor. Jag skulle behöva hitta en kikare, men annars får väl jag och martina dela. Dagen börjar med gympa ,ute och jag fryser som en liten idiot,inne. Så vi får se hur det går. Hoppas ni alla får en underbar dag. PUSS

Kommentera
Postat av: My

Haha, sånt där får en att inse hur utseendefixerad man faktiskt är, har också råkat ut för det :)

Spanskaprovet gick nog ganska bra tror jag, fast det var lite klurigt!

Hoppas du får en bra dag, kul med ridning! :D

2009-05-28 @ 08:39:39
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0