sista dagen i skolan

hejhoppsan!
Förlåt att jag inte skrev igår men vi stannade där så det fick bli en natt i stan, i en jätte liten säng med min lillebror!
I skolan hände det inte så himla mycket, jo mina kompisar äggade en tjej med jätte fult hår... massa löshår och fejkblond, så haha. Dagens högdpunkt. Igentligen så slutade vi 2 men jag och martina gick innan,så vi gick kvart över 1, men vi fick faktiskt det för läraren. Men hon är intre precis normal, då åkte vi hem till mej. Och jaa nu sitter vi här. Har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva, bloggtorka??!!
hoppas på att det blir bättre snart. Snart har jag iallefall tjänat mina första pengar eller jag har redan tjänat massa pengar men inte fått dom än. Nu ska vi väl leka med nått annat ;) pusspå er!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0