ordet irrterar mej fortfarande

Just nu sitter jag och äter middag, egen lagad. Oftas blir det ju ingen mat när jag är ensam men nu sa mamma att hon ville ha mat när hon kom hem och då kunde jag ju inte slita mej från o ta lite. Jag är ganska jätte duktig på att laga mat. Sen ska jag nog fixa lite i köket och med tvätten. Och förra veckan så tappade jag bort min jacka och jag har inte hittat den ån, jag tror att den är här hemma nån stans.
Jag har massa bilder på min mobil som jag vill lägga över till datan, men den accpeterar inte det,hmm... får fundera ut nått.

Jag känner mej just nu väldigt trött, eller jag vet inte rikitgt vad det är. Men det finns en viss person som jag älskar helt överdrivet.(Och den här personen kallar vi J...) han vet om att jag gör det men fattar nog inte hur mycket. Nu är det bara det att han säger att jag ska vänta, att jag ska kämpa för hans skull. Men hur länge ska man sitta och vänta när han har nån annan och säger att han älskar mej?nån som känner igen sej och har tips? Ibland känns det så himla meningslöst!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0