nykäär är det rätta ordet!

Svar till "Anonym":

Hört vadå???
aah, nykär är verkligen det rätta ordet, eller nej utan hon blev mera kär på rikitgt för första gången =)


Det har verkligen inte blivit så mysket plugg som skulle behövas, eftersom jag inte har haft internet på jätte länge så har jag bara suttit vid datan, tänk er själv o vara helt utan data i 2 veckor? För mej är det helt ofattbart att jag klarade det.men nu ska jag verkligen ta tag i spanskan, fick höra från en vän i klassen att det va väldigt mycket om klockan så det blir väl det jag får träna på, mamma jobbar kväll idag så hon kommer hem runt 10 vilket betyder att jag är ensam hela långa kvällen. Men jag sitter nog vid datan massa så jag skriver självklart i bloggen. Om ni känner för o göra mitt pluggande lite mer rooligt så kan ni ju underhålla mej med sms.Nu ska jag bosätta mej framför böckerna nån timma, puss på er =)<3

Älskling, du är underbar!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0