morsdag

Hallojsan!
När jag vaknade idag så gick jag direkt ut och la mej på altanen, men jag sprang mycket in och ut för shiit va varmt det är ute?! Men det är ändå helt underbart, känns som att ligga i nått helt annat land. Just nu är jag stolt över att bo i sverige, hehe. Jag har duschat och gjort iordning mej oxå. Planerna är väl att jag och mamma ska åka till skärholmen snart och hitta min klänning. Hoppas på att robban och mina kära bröder oxå ska komma dit. Jag lovar att ta med kameran och då ska jag bara ta kort på kevin ;) jag älskar verkligen min egen bror, och många säger "aa, men det är bara för att han är fjortis" men det är verkligen inte det. Han har gått igenom så sjukt svåra tider, och jag har känt honom nästan hela hans liv, vi har levt under samma tak i snart 10 år fast nu gör vi ju inte det längre, men tro mej snart igen. Våra föräldrar klarar inte av att vara ifrån varandra, dom träffas varje dag. Men han är verkligen världens bästa lillebror!
Sen måste jag städa på mitt rum och ska nog ta en kartong och börja lägga ner saker som jag inte har andväning för just nu, det ska ju ändå upp om nån vecka igen i nya lägeheten!! jag läängtar sjukt  mycket, komma bort från det här och alla problem. Men ändå så har jag liksom nära till alla vänner som bor i det här området. Men om det är nån som ser mej i skärholmen så är det bara säga hej, sånt är trevligt...! puss på er alla gullungar

Outfit får ni sen för den va åt fel håll och hinner inte fixa nu !!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0