MORGON DAGEN FÖRSTÖRD!!!

jag har nästan bara ett stort beroende, och det´är min plattång...Jag använder den varje dag, men nu har min mamma "lånat" den och typ inte vet vart den är och den är inte hemma. Vilket betyder att min morgondag är förstörd, eftersom jag tvättade håret idag så det ser ännu mer förjävligt ut! Jag är verkligen inte på bra humör nu, så nu ska jag stänga in mej på mitt rum och SOVA! jag vill inte ha en nån innanför min dörr, tro mej men den åker ut precis lika snabbt.

Aja mina kära läsare får väl iallefall sova gott, och jag bara önskar att nån skickar nått gulligt sms precis innan jag somnar eller innan jag vaknar så snälla make my day!!!


Kommentera
Postat av: Emmy

hehe oki vilken tur jag körde på dom glasögonen :) jo då den har varit rätt så bra solen har skinit så allt har varit underbart hehe hur har din dag varit sj då? kram

2009-05-27 @ 01:36:30
URL: http://emmyunal.blogg.se/
Postat av: My

hihi tack =)



Eller så struntar du bara i att fixa håret över huvud taget, slår vad om att ingen kommer säga något (förutom att du själv kommer tänka på det). Eller så känner de dig så väl att de kommer säga något bara för att retas, haha =)

2009-05-27 @ 06:44:28
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0