Martina Maria Franzon

Du är min vän, men inte som alla andra. Du är speciell du förstår så mycket som ingen annan fattar. Jag kan alltid prata med dej och du vet att du alltid kan prata med mej om precis allt. Att ha en person som dej i min närhet är ofattbart, att jag är den "utvalde", att det är jag som får ha dej som bästavän, kalla dej "min bästavän". Vi har känt varandra i 5 underbara år nu. Vi hade en period när vi inte pratade med varandra. Men tro mig jag saknade dej varje dag, varje gång jag såg dej. Jag fick alltid en klump i halsen när du såg in i mina ögon. Det var verkligen då jag insåg hur mycket jag saknade dej. Nu är allt bra igen och vi har nog igentligen kommit ännu närmare varandra nu. Du lyser upp min dag, du är något mycket speciellt, det är därför jag älskar just dej, just dej Martina. Du ställer upp för mej till 100% dygnet runt. Tänk allt skit vi har gått igenom, allt som ändå har hänt men ändå står vi hand i hand fortfarande och föralltid, genom allt. Igen kan få mej att släppa din hand, ingen kan få ditt namn att suddas ut ur mitt hjärta, ingen kan få mej att lämna dej. Du är en del av mitt liv. Jag kan inte tänka mej tanken att leva ett liv utan dej. Jag älskar dej, Martina Maria Franzon!






Kommentera
Postat av: martina

jag älkskar dig gumman!!!! <3

2009-05-22 @ 16:44:54

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0