Måndag

Godmorgon!
Har precis gjort iordning mej och ätit frukost, så nu är det dags för skolan. Min lillebror och hela hans skola dvs niclas och dom, har studiedag idag. Gissa om det var lockande att gå upp en måndag morgon, och veta att min lillebror kan sova hur länge som helst?? knappast! Jag har ännu inga planer för idag, skulle behöva sätta mej och plugga, men hittar säkert som vanligt på nått helt annat. Men nu är det bara 2 veckor och 3 dagar kvar HÅLL UT!! vi gör inget speciellt i skolan nu så varför kan vi bara inte sluta 2 veckor tidigare? den smarat idén kom martina med igår. Jag behöver verkligen sommarlov nu, men 2 veckor går snabbt. Och jag har fortfarande inte hittat nått att ha på mej, nåra tips? Snart hoppas vi på att jag får mina pengar från bloggen oxå, då får jag väl gå och kolla om jag hittar nått fint =)
Nej nu är klockan mycket, måste gå för missar jag bussen blir det paaaaaanik! Puss på er och ha en bra dag, outfit hoppas vi på att jag kan lägga insen efter skolan, om min kamer och datan vill samarbeta.!!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0