mammakväll

Tjoolahoppsan!!
Nu kom jag precis hem från skolan, eller mamma hämtade mej. Inte för att jag inte orkade utan för att hon är världens bästa mamma.
I skolan så fick vi först tbx vårat IQ test som vi gjorde i fredags och jag fick 22/30, Så jag ligger över det normala för min ålder =D känns riktigt skönt, och var dessutom en av dom 5 bästa i klassen. Lite senare så hade vi gympa och jag hatar att springa, eller bara ibland. Och idag var en sån här dag som jag inte känner för det. Och vi skulle springa en slinga på 80% av våran puls vilket betyder nästan allt man orkar men andra gången så kännde jag verkligen att jag var pollenallergisk...för då började ögonen rinna, och jag såg knappt nått och det började klia i halsen och ja ni vet det vanliga. Det är verkligen inte roligt, och dessutom då när vi hade det dära. Men jag fick jogga runt ist det vill säga inte springa så himla fort. Efter gumpan hade vi lunch och då träffade jag en jätte nära vän som inte mår så bra just nu och det är inte rikitgt 100% mellan henne och hennes kille, så tog hand om henne lite. Då fick jag även veta att en av hennes kompisar tycker att det är äckligt och att det är konstigt att jag är kompis med hennes lillebror, som om hon kan bestämma över honom!!..
 Liten senare fick vi tbx spanska provet....... gissa........ 91/100 jippie, MVG!!!!det trodde jag verkligen inte, så nu är jag jätte jätte glad. Sen hände väl inte så himla mycket mera, jag har hosata hela dagen men det verkar ha lugnat ner sej lite nu.

Vad är det för väder ute igentligen hallå vi slutar om typ 2 veckor och det regnar, ska det vara sånt här väder hela sommaren eller? Det vill jag inte, jag vill ha en riktigt härlig sommar, för den här sommaren ska jag verkligen njuuuuta av livet, och är nog singel hela sommaren, om jag inte hittar min livs dröm prins ;)
Ikväll så ska jag vara med mamma på jobbet hon ville det, så jag kommer nog hem ganska sent. Men det gör inget för jag kan plugga där och sen så är det väl inget mera. Det jobbigaste är ju att jag inte kan skriva i bloggen, eftersom mitt internet inte kommer funka dära, och mitt mobilabredbandt inte har kommit än så funkar inte det heller. Men ni får väl klarar er. Jag nås verkligen på mobilen ikväll, ni får smsa hur mycket ni vill!!! Kommer nog hem runt 10, hörs då pussisar.


Dagens klädesval:
Svarta leggins - ......hm
Vit "undertröja" - lindex
grått linne - HM
vit tröja  - boomerang







Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0