Lördag!

Godmorgon sunshines!
Jag känner att jag inte kunde sova mera nu. Robban har fixat och byggt här hemma så det har inte varit helt tyst heller. Nu ska jag nog gå upp och ta något att äta, och sen lägga mej ute i solen idag igen. Har ni tänk på att det verkligen är fint att vara solbränd innan själva rikitga sommaren har kommit, jag menar jag har ju inte ens sommarlov än.
Jag har nog glöm att säga att min storasyster Meiling tar studenten på tisdag, och självklar så ska jag gå på den. Vilket betyder att jag nog missar den skola dagen. Då har jag bara 4 dagar den veckan och 3 dagar veckan efter om man räknar med avslutningsdagen. Men dom här sista dagarna så händer det ju inte så mycket i skolan, det är mest utvärdering på dom flesta lektionerna. Hörs snart igen pusss!!!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0