Lektion

hallojsan alla glädjespridare!!
Just nu sitter jag på lektion, men vi skulle tydligen inte göra nått speciellt. Så jag skriver väl i bloggen.
Igår pratade jag med en som här i bloggen får kallas M, och det ar verkligen inte som jag trodde mellan oss. Men nu är det så att vi inte kan vara vänner på grund av andra, som förbjuder det. Jag saknar henne asså hon var verkligen min syster, och vi gjorde precis allt tillsammans men sen blev det som det blev, och nu kommer vi nog inte kunna bli vänner på ett tag. Men vi får se hur det blir nu och vi får väl träffas utan att nån vet det isåfall =)
Efter den här lektionen så slutar jag och jag hoppas jag hinner med hel bussen, för då är jag hemma runt kvart över 2, jätte skönt. Sen har jag ju hoppning ska försöka få med Amanda så hon kan fota lite, älskar bilder på mej själv när jag rider eller inte alla men när det ser bra ut iallefall. Och amanda är min lilla "privata fotograf" hahaha!!! Fick precis ett sms av henne så nu får se om jag får nått svar snart om hon följer med!
Nu ska jag läsa nåra bloggar, och fixa pengar. Kraaam på er alla så skriver jag snart igen!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0