kevin, älsklingsbror!

Godnatt... hehe!
Just nu så ligger jag och kevin i sängen, han kom precis in. Själv skulle jag igentligen oxå följa med, men har ni varit utan för dörren? det är så sjuuukt kallt jag höll på att dö, så jag sprang hem. :)
Jaa? vad har vi gjort idag. Jo, först grillade jag hamburgare och så åt vi lite. (dvs. jag tim och kevin) Sen så fick jag för mej att jag ville gå och köpa godis. och så blev det oxå, jag drog med mej kevin och A. Men vi fick mötas i skogen, så att ingen skulle fatta att vi var med varandra. Och på affären så träffade vi Niclas och nåra, igentligen hände det inte så mycket vi va bara med dom. Och aa, sen så gick vi hem och nu är det inte precis kärlek vägg i vägg här. Men gumman finns alltid här :)
Kevin ska sova här. Ska bli jätte mysigt. Jag ska nog gå och ta bort sminket och allt nu sen sova!

Det är helt sjuk, jag lyssnar på "malin karlssons" låt nu. Jag kände inte henne, men jätte många kompisar gjorde det. Usch det är ju hemskt, jag har lyssnat på den flera gånger. Men det är en sån speciell känsla. Men det är nog för att min kompis kände henne på ett sätt som nog ingen annan gjorde...Vila i frid, gumman!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0