i bilen

Just nu sitter jag i bilen, har installerat det mobilabredbandet nu. Så nu kan jag blogga även när jag inte är hemma, bra va? Vi är iallefall och skriver papper nu, gud va jag längtar tills vi flyttar in och nu är det bestämmt det blir den 15de, jag känner för att bara trycka ner allt i kartonget redan nu. Vi ska in till stan nu och äta lunch på nått ställe och sen till gina, har faktiskt aldrig varit på det stora ginatricot inne i stan. Så det ska bli jätte kul. Ikväll har jag inga planer, kanske ska åka till martina och basta men hon skulle nog ut och äta med sin familj, Annars har jag ju ändå nått att göra, för min kompis A att jag ska fixa hennes blogg, så vad gör man inte för sina vänner :) och speciellt för henne! Men vi får se om jag länkar till hennes blogg ikväll, det kommer säkert bli massa problem men men. Vad ska ni göra idag då? vädret är ju verkligen inte det bästa.
Vi ska åka förbi mormors grav oxå, hon skulle ha fyllt 57 år idag. Jag saknar henne verkligen över allt annat men jag vet att hon är stolt över mej.
kram på er!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0