"hemma" i stan

Hejjhopp... just nu sitter jag "hemma" inne i stan. Robban och hans barn bor här ju, dvs mina småbröder. Efter skolan så hämtade robban upp mej sen åkte vi till huddinge c, och sen hämtade vi tim och mina saker hemma. Och eftersom jag hade ridning sen så följde kevin med på det och gissa, min tröja gick sönder precis när vi hade börjat och jag hade ju inte precis med mej nån annan, så jag fick träna med trasig tröja. Jag hoppade iallefall min lilla älskling idag, cappuccino. Vi hoppade på utebanan och han är ju så himla känslig så han va rädd för det mesta och ville inte gå ner i ena hörnet, så jag fick sitta och dra i vänstertygel. Men sista rundan gick det rätt så bra =)
Dirket efter så hämtade robban oss, och så åkte vi o åt på donken. Sen åkte vi in hit, och nu kom precis mamma eller för en stund sen. Just nu kollar vi på house, eller jag kollar genom dörren ser till vardagsrummet. Det är iallefall jätte mysigt här, så ska nog börja vara hära mer. Det känns liksom som hemma, nu ör vi hela familjen hära... åhhh jag bara njuter av att vara med min älskade familj igen. Max och maja är inte hemma men det brukar dom inte vara heller så det gör inte speciellt mycket, även om jag saknar dom oxå, men det är inte samma sak!..
Nu ska jag kolla klart på house och lite sånt dära på datan, får se när vi åker hem sen. nu har vi iallefall en ny och fin bil känns oxå skönt. Så just nu är allt väldigt bra =)
Hur har ni haft det idag? puss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0