HAHAHA!

Hemma igen, jag gick till coop och mötte amanda och när vi kom så kom emma och danni. Så jag har varit med dom oxå hela kvällen. Vi började med att äta glass på en skola i närheten, sen skulle vi gå till affären igen men så hittade jag min lilla fjoooortis, hehe Erik och han var med nåra kompisar, 2 st som jag känner och 2 st jag aldrig sett tidigare. haha men det gör jag nu tror jag, han började med att ta typ halva min hamburgare och sen spotta ut den. Och aah vad ska jag säga han typ strulade med min dricka... så tröck jag på burken så han fick allt i ansiktet, haha. Det har verkligen varit mycket skratt ikväll.
Känner inte av min solning så himla mycket faktiskt, lite i ansiktet. Men jag bränner mej nästan aldrig jag blir brun typ dagen efter, så vi hoppas på att jag ska bli brun imorgon. Mina planer inför imorgon va igentligen att åka till skärholmen men tar nog det på söndag. Så jag kan vara med amanda imorgon.
Min kväll kommer nog inte bli så lång, jag är rätt trött efter all sömn jag missade, undra vems fel?mitt? Och om jag inte har nåra planer för imorgon så kan jag sova ut. Riktig skönt, shiiit nu kom jag på att mina täcken och allt ligger ute måste ta in dom.!

Kommentera
Postat av: My

Ja det är verkligen superhärligt

Min dag var bra, o idag kommer den bli ännu bättre!!! Ska ut till ornö med mina vänner =)Hoppas du också får en bra dag :D

2009-05-30 @ 08:52:00
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0